Alla inlägg under februari 2011

Av Ingela - 9 februari 2011 09:00

  

Snön är äntligen på väg bort på allvar! Solen skiner och jag har ledig dag idag! Tänker ägna mig åt lite datapyssel, promenera m.m När jag hämtat sonen från skolan så ska vi äta semlor. Har inte blvit så många än men nu tycker jag det är dags.

Lite vårkänslor har man allt, snart börjar det bli dags att förändra här hemma lite grann. Såg krokusknoppar i trädgården och har plockat in lite blåbärsris som jag hoppas ska slå ut. Snart kommer det, fick riktiga vårkänslor när jag gick en runda i skogen.


Lite musik, de är för underbara. Jay och Minnah från Eskilstuna: Picture

Av Ingela - 6 februari 2011 12:18

  

Snön försvinner så sakta men det tar ju tid. Det kom rysligt mycket i december. Efter en vecka med plusgrader så skymtar man barmark lite här och var. Och vad tittar fram under rododendronbusken om inte en julros! En liten föraning om våren, nu har vi nog snart snödroppar också.

Av Ingela - 2 februari 2011 15:14

  

Har en förkylning på gång med huvudvärk och allt. Har egentligen ledig dag men var inne en stund på jobbet pga arbetsbelastningen. Inte så kul men jag piggade upp mig på hemvägen med att sjunga duett med Jay Smith i Bad Romance. På högsta volym! Släng dig i väggen Minnah! Här kommer jag! Nåja, kanske tur att ingen hörde.

Ovido - Quiz & Flashcards