Alla inlägg under april 2012

Av Ingela - 30 april 2012 10:20

  Idag är det sk klämdag och undertecknad befinner sig på jobbet tillsammans med de flesta andra på denna våningen faktiskt. Startade upp dagen med tandläkarbesök, som gick bra tack och lov. Maken reste till Kiruna igårkväll och blir iväg ända till torsdag kväll. Tonåringen lever ju sitt liv så jag och Sonen är själva. Får se vad vi hittar på, om det blir någon brasa eller om vi lägger oss på soffan och chillar. I år har jag inte hört något om något eldförbud i alla fall.

Av Ingela - 27 april 2012 12:45

Ikväll ska maken och jag och sonen först äta ute och sedan gå på bio. Äntligen kommer biocheckarna jag fick i julklapp till nytta. Vi ska se superhjältefilmen Avengers och det är väl ärligt talat mest för sonens skull vi går men lite roligt ska det väl bli i alla fall. På TV är ju ändå bara trams.

 

Av Ingela - 26 april 2012 13:24

  På grund av sjukdom har bloggandet legat nere. Våren är jobbig och trött är man och en infektion gör det inte bättre. Nu har det vänt lite granna och man har hopp om det igen. Sover tyvärr fortfarande dåligt efter sommartidsomställningen och så  lär det väl förbli. Har fått dra ner tränandet igen och det sörjer jag men det måste nog bli så.

Kallt har det varit och är fortfarande, kanske blir det lite varmare i helgen.

 Ska försöka komma igång med bloggandet igen de närmaste dagarna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards