Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Ingela - 22 augusti 2011 10:55

  I morse försov jag mig för första gången på kanske 12-13 år! Jag brukar istället ha det omvända problemet att jag vaknar alldeles för tidigt. Grunden till det hela är att jag inte ens brydde mig om att sätta på alarmet på mobilen och då kan man givetvis inte räkna med att bli väckt heller!!

Hursomhelst så fick jag ge järnet och hoppa över frukosten. Slutresultatet blev att jag bara var en kvart sen till jobbet och ingen större katastrof. Sonen som gnällde vilt över missad speltid på fritids var kanske 10 minuter sen.

Just nu är maken bortrest och då blir en del rutiner annorlunda bland annat väckning som han sköter om i vanliga fall.

(Han är i Japan några veckor, hoppas kunna lägga ut några bilder så småningom)

Ovido - Quiz & Flashcards