Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Ingela - 18 februari 2009 18:47

Jag och Tonåringen är två av de lyckliga som ska få se Madonna i augusti. Jag var jättelycklig  när vi fick tag på biljetter. Är det någon artist jag verkligen vill se en gång i livet så är det hon. Jag har gillat henne sen hon slog igenom och jag själv var ung. Okej, allt hon gjort har väl inte varit bra men hon har aldrig varit ointressant och alltid förnyat sig. Det ska bli så roligt!!!

Tyvärr var det hemskt svårt att fixa boende, men nu har vi rum ordnat. Svindyrt dock men.... Det är den här gången. Jag har ju egna pengar till det och lånar inte som vissa man hör talas om.

Läste ytterligare en artikel om hur man ska klara vintermörkret och deppigheten. Det är mycket sånt nu, det är fler än jag som tycker det är tungt. I alla fall så gav de rådet att äta choklad! I måttliga mängder. Choklad innehåller endorfiner som gör att man mår bättre. Sån tur att jag älskar mörk choklad, man får väl öka på ransonerna.

Av Ingela - 18 februari 2009 07:41

I går när jag kom tillbaka från den lilla lunchpromenaden i det sällsynt snålblåsiga vädret så ringde maken och sonen. De stod nere på Marinmuseet och undrade om jag vill komma ner så kunde vi fika sen. Om jag vill komma! Jag har massor av flex att plocka ut under denna tunga period så jag tog mig en promenad bort dit. Mycket folk på muséet nu under sportlovet. När vi kom hem så tog vi slappareftermiddag, låg på soffan och i fåtöljer och läste tidningar och klappade katter. Tonåringen sov en stund.


Åh, förresten!  Nu har jag biljetter till Madonna den 8 augusti!!!! Dåliga långt bak visserligen, men ändå!!!!!!!Äntligen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards