Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ingela - 1 mars 2009 15:18

Solglimtar av och till under dagen, men det blåser iskallt!! Termometern håller sig på rätt sida om nollan (över) så vi går mot vår nu när vi är inne i första vårmånaden. Hade lite ångest över denna söndag eftersom jag var tvungen att gå in någon timme till jobbet idag. Är i princip emot övertidsarbete: Då är man inte tillräckligt effektiv under arbetstid! Men hade nu inte mycket att välja på eftersom andra som jag var beroende av var sena. Jobbet flöt jättebra och tog kortare tid än jag tänkt så jag kunde åka hem till storstädningen.

Maken hade redan satt igång när jag kom hem så det var bara att hänga på. Idag fick vi faktiskt med barnen på ett hörn. Tonåringen har fått utökad månadspeng bl a i utbyte mot ett aktivt deltagande i städningen. Det funkade bra, i alla fall hittills. Sonen deltog i mindre grad, men han är ju mindre också. När vi var klara åt vi gräddbullar som barnen längtat efter hela veckan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards