Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Ingela - 4 mars 2010 14:25

 

Idag är det svinkallt ute igen, men solen skiner! Och fåglarna sjunger! Och enligt aftonbladet är våren på väg. Själv är jag trött efter en hård vinter och ett antal förkylningar. Funderar på att pigga upp mig med en rejäl shoppingrunda på lördag. Det var länge sedan och det finns ingenting det inte hjälper mot. Det hjälper till och med mot PMS och kärleksbekymmer! För att inte tala om enklare ”åkommor” som vårtrötthet och skit på jobbet.

Har ett presentkort kvar som jag fick i julklapp som jag inte utnyttjat än, så nu är det hög tid. Sen kanske man ska göra som tonåringarna och fotografera fynden och lägga ut bilderna här! Om jag kommer iväg och handlar dvs, det kommer ofta något emellan.

Idag fyller maken år och det var ett sjå att komma på present men till sist blev det en prenumeration på en träningstidning. Hans stora intresse är ju kampsport och styrketräning så det blev säkert bra. Sonen köpte en påse lakritskola till honom. Eftersom maken är den ende i familjen som gillar lakrits så får han ha den för sig själv.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards