Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ingela - 7 mars 2010 11:00

Vintern håller i sig med riktigt kallt på nätterna och bara någon enstaka plusgrad på dagarna, så snön smälter långsamt, långsamt. Vinterkläder med mössa och halsduk och vantar är ett måste ett tag till. Solen skiner dock, och man får vara glad för det. I morse var första gången som jag vaknade av att skatorna satt och kraxade utanför, ett vårtecken så gott som något. I går tog jag mig en shoppingrunda, bland annat för att äntligen använda det presentkort jag fick i julklapp. Och nu ska jag göra som tonåringarna och lägger in bilder på fynden.

  

Ett par mörkblå Levis med smala ben. Var faktiskt sugen på ett par färdigslitna med hål, men då köper man det för några hundra på H&M. Jag kanske är för gammal för färdigslitet, vet inte.

  

Tunn, lite längre skjorta med en scarfs. Jag älskar sjalar och kan köpa hur många som helst.

  

Tunn skjorta från Esprit

Jag var faktiskt på gång att köpa en kofta också men hade lite brått så det får väl anstå.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards