Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ingela - 2 april 2009 10:13

Apropå gårdagens inlägg så har jag nu tagit tag i den uppgiften jag bytte till mig och det känns mycket bättre! Det är något jag kan med ryggmärgen och just nu känner jag att det är något jag behöver. Överhuvudtaget tror jag att många, även jag, tiger och lider i tysthet. Säger man ifrån så får man oftast igenom det! Många gånger vet inte cheferna vad som händer, de har nog av sitt.

Annars denna soliga dag så fyller min lille son 9 år idag och uppvaktades på morgonkvisten. Starwarsfilmer, rollerblades och en gitarr var några av presenterna. Spela kan han bara litegranna ännu men mormor hoppas han ska bli inspirerad. Även för födelsedagspresenter så gör vi numera så att det är färre men rejälare presenter. Småsaker har han rummet fullt av ändå!

Tonåringen är tyvärr fortfarande på skolans skidresa men kommer i natt!

Snart är jag påskledig!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards