Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Ingela - 17 maj 2009 09:30

Så här i en arbetstopp har jag inte haft tid för bloggandet, men jag får skriva lite idag. Jobbade söndag-lördag i veckan, alltså även igår, 7 dagar i rad. I går på eftermiddagen vid ½5 sa jag till 'Tonåringen: "Vi borde gå en runda". Då svarade hon: "Men vi är trötta idag" och det tog jag till mig direkt. Är man trött så ska man vila.

I går arbetade jag visserligen "bara" förmidagen (illa nog). På eftermiddagen hade sonens kör konsert i Galjonshallen på Marinmuséet där jag naturligtvis var på plats. Trevligt! Den tillställningen avslutades naturligtvis med fika i muséets cafeteria. Tonåringen var på karateträning just då men vid beskedet att det skulle fikas blev hon orolig och kom faktiskt in till stan just för fikans skull. Äldre är hon inte.

Idag graderar både maken (gult) och Tonåringen (blått) i karate så Sonen och jag kan vila oss i form här hemma. Sonen tränar också men barnen graderar senare i maj. Jag planerar att köpa lite mer blommor och plantera mina tomatplantor och som sagt vila mig i form till i morgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards