Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ingela - 19 februari 2010 14:15

  

De två senaste dagarna har jag varit däckad och hemma med förkylning. Nu orkar jag sitta en stund me datorn, men det har varit totaltäppt och tungt. Men den här gången har jag valt att följa Tonåringens recept mot förkylning: Stanna hemma och vila! Istället för att gå till jobbet på några Alvedon och gå på halvfart så har jag helt enkelt beslutat mig för att vila mig i form igen! Vi brukar skratta åt Tonåringens tendens att verkligen känna efter om hon är sjuk och vilja att stanna hemma för minsta lilla krämpa, men jag tror att hon har en poäng faktiskt. Det är som hon själv säger: "Jag är ju aldrig långsjuk, jag är hemma en eller två dagar sen är jag igång igen!" Nu är det andra gången inom en månad som jag drabbats av svår förkylning och det stämmer till eftertanke. Den här gången får den läka ut hemma. Eftersom jag blir sjuk så snart igen så behöver jag vila, punkt slut!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards