Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Ingela - 24 januari 2010 09:57

  

Sov ända till halv åtta idag, fast jag gick och lade mig vid elva igår. Över 8 timmar! Härligt! Äntligen! Att få sömnen att fungera igen är underbart! Man känner sig som en annan människa! Avgörande är tänket kring Mindfullnes, en sak i taget, leva i nuet och meditation flera gånger om dagen! Och sen måste man veta att det tar tid innan det fungerar!

Tar det lugnt hela förmiddagen idag! Ute är det minus elva grader Usch! Hoppas att det blir mildare i eftermiddag så att man kan ta sig ut. Tonåringen och jag planerar att ta en långpromenad med fika medan Sonen är på kalas. Solen skiner än så länge i alla fall, hoppas det kvarstår.

Igår var vi och tittade på en ny skola för Sonen. En friskola där min Tonåring också går. Nu har de startat upp också för mindre barn! Jättetrevligt att besöka en skola där man sätter eleven i centrum! Vi hoppas mycket på detta och att han kan börja redan i höst.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards