Alla inlägg under januari 2009

Av Ingela - 2 januari 2009 12:51

De här första dagarna har det varit fantastiskt väder med mycket utevistelse och naturpromenader. Det gäller att ta vara på ljuset, vi är inte bortskämda med det så här års. Annars är jag väldigt tacksam att jag inte arbetar idag utan har kompledigt. Det är liksom svårt att ställa om från att ha varit uppe länge på nyårsafton till att sedan gå och lägga sig tidigt igen. Det här ska jag göra i fortsättningen, alltid ta ledigt den 2:e januari.

Sen har vi gjort några sådana där typiska mellandagsaktiviteter: Beställt sommarresa och från frökatalogen. Först var jag lite så där om vi överhuvudtaget skulle åka någonstans i sommar, vet inte riktigt varför. De bästa semestrarna har varit när man inte gjort så mycket överhuvudtaget. Men till slut gav jag med mig så det blir en badvecka i Kroatien i alla fall. Där är fantastiskt bad och god mat också och lite billigare än Grekland. Roligt att tänka framåt på.

Sen har jag beställt fröer också. Tomat, kryddor, squash och sallader ska vi så i vår lilla radhusträdgård. I februari ska vi börja så när ljuset vänder åter men det är kul att titta i kataloger.

I övrigt gäller det att ladda för måndag! Arbetsdag igen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards