Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Ingela - 13 juli 2009 09:42

Denna vecka är vi kattvakter åt grannens katter. En av dem, Tussan, brukar titta in till mina barn var och varannan dag. Den andra, Simba, har vi klappat och han brukar komma fram men han har aldrig varit inne hos oss.

Vi skulle ge dem mat för första gången imorse hemma hos grannen och de var jättehungriga. Simba var lite avvaktande först men sen kom han också. När Tussan ätit upp sitt så puffade hon undan Simba och åt upp hans portion! Simba gick snällt undan och satte sig att vänta. När Tussan var klar fräste hon åt honom när hon gick ut! Jag förbarmade mig dock över hankatten och gav honom lite till. Trots regnet ville katterna gå ut.

Så här första semesterdagen så regnar det! Mig gör det inte så mycket. Jag vill varva ner och inte göra så mycket. Maken som alltid vill ha mycket att göra, jobbar en vecka till så vi har förutsättningar för lite lugn. Idag kanske vi åker till biblioteket och lånar en film. Får se om jag tränar ikväll.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards